Translate

2016. július 5., kedd

Visszatérés Fantázia országba

Az alábbi postomat Szilvimnek ajánlom <3

"- A nevünket kérdezik- magyarázta Fuhur.
- Atráskó vagyok!- kiáltotta Atráskó.
- Fuhur vagyok!- mondta Fuhur.
A név nélküli fiú néma maradt.
Atráskó ránézett és kezét megfogva, így kiálltott:
- Ez itt Bux Barnabás Boldizsár!
- Azt kérdezik - fordította Fuhur - , miért nem ő maga beszél.
- Már nem tud - mondta Atráskó - , mindent elfelejtett.
Fuhur egy darabig megint a csobogásra és zúgásra figyelt.
- Emlékezés nélkül - mondják a vizek - nem léphet be. A kígyók nem eresztik át.
- Én mindent megőriztem helyette - kiálltotta Atráskó - mindent, amit önmagáról és a világáról mesélt nekem! Én helytállok érte.
Fuhur fülelt.
- Azt kérdezik, hogy milyen jogon teszed.
- A barátja vagyok! - mondta Atráskó."

(Michael Ende-Végtelen történet 1979.)











2 megjegyzés:

  1. A második otthonom ^^ A képek csodálatosak, és a szövegrészlet is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 kezembe került megint a köny és eszembe jutott az eszement rpg őrületünk a suliszünetekben :) nem néztek ám ki minket, áh dehogy :D

      Törlés