Translate

2016. július 4., hétfő

Motivációs válogatás



Igen, a címe azért lett motiváció, mert kell az önmegerősítés, hogy elvégezzem a napi rutinjaim. Mindenki folyton kérdezi, hogy nem fogok-e unatkozni, ha otthon leszek gyesen? Erre mindig csak mosolyogva tudtam válaszolni. Ha az embernek van egy rutinja és tartja is magát ehhez, akkor semmiféleképpen nem fog az unalomba torkollani bármit is végez.

☀Első körben a napi rutinom ebben a nagy melegben a reggeli fürdés. Így a várandósság vége felé elkezd a szervezet túldolgozni és kétszer annyira izzadunk, mint általában. A magam komfort érzetét is növeli ha érzem, hogy már nagyon kellemetlen a meleg, hogy frissítő fürdőt veszek. Ilyenkor előkerülnek a testradírok és a citrus illatú tusfürdők.

 ☀Házimunka. Igen van, aki nem akarja a szabadságát ezzel tölteni, de ha hosszú ideje vagy otthon ez is a napi rutin része. Portörlés, locsolás, állatetetés, mosás, főzés, mosogatás. Csak az általánosokat említeni. Itthonlétem előnye, hogy kiélhetem gasztro szenvedélyem. Rengeteg új receptet próbálhatok ki, amit munka után nem biztos, hogy lett volna kedvem kikísérletezni. Évek óta szerettem volna lekvárt főzni és most volt erőm rá.

☀Természetesen mindezek mellett kell a pihenés, ha megfőztem és kitakarítottam muszáj feküdni 1-2 órát, mert a plusz súly hatására a szervezetem erős láb-hát fájásban tiltakozik mindennemű mozgásnak. Ilyenkor jön a kanapén fekve az olvasás és az alkotás (amelyikhez kedvem van).

☀ Ha mindezeket meguntam jöhet az önfejlesztés.Nyelvtanuláson át az informatikáig, ami képességfejlesztő mind jöhet. Erre se kell sokat szánni, napi 2 óra bőven elég. Mennyivel jobb rájönni nap végén, hogy "Igen, ma is tanultam valamit!"

☀Ha hazaér a férjem akkor vele töltöm a maradék időmet. Még este ha van pici mosatlan, elvégzem. Összegzem a napom, ma mivel jutottam előrébb és kiélvezem a maradékot, hogy ma sem keltem fel hiába!

Röviden ennyi a napi rutin, ami egy kismamától kitelik. Tudom, hogy hamarosan ezt a jól felépített struktúrát megváltoztatja a gyerek, de nem hiszem, hogy ezek nem oldhatók meg mellette.

Nektek van beépített rutin a szabadságra? :)
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése