Translate

2016. július 7., csütörtök

5 perces testradír DIY



Nagyon sok oldalt nézegettem, hogy melyik testradír lenne a legmegfelelőbb nyárra, de mindig édesanyám hangja zengett a fülemben: "Csak olyat kenj magadra, amit meg is ennél!" Ez ugye az ő értelmezésében a bio kozmetikumokra terjed ki. Ezek híve lettem már nagyon régóta az ő hatására. Próbálom mindig előállítani a saját kis fürdőszobai kozmetikumaim, hogy minél inkább önfenntartó legyek, viszont én is rá vagyok kényszerülve alapanyagok híján, hogy megvegyem őket. Szerencsére a testradír megoldható otthoni kivitelezésben és a hatásuk is nagyon kedvezően hat a testemre.

Összeraktam nektek azokat az oldalakat, amik alapján készítettem a sajátjaim, viszont az arányok és a hozzávalók lényegesen eltérnek az itteniektől, mivel a saját ízlésem szerint alakítottam ki őket!

1. http://csipkelany.blogspot.hu/2012/08/diy-cukros-testradir.html

2. https://manna.hu/blog/radirozd-ki-borhibakat

3. Pinterest.com/bodyscrub diy

Amik készültek:





Első körben a kókuszos lesz kipróbálva (legszívesebben megenném őket, de nem akarok cukormérgezést kapni!) :) Utána jöhet a kávés, ami szándékosan fahéjjal lett keverve, mert szeretném ha a terhességi csíkjaim eltűnnének, mert persze sehol máshol nem jött ki, csak a fenekemnél és a combomnál. A hasam az valami álomszép, egy striga sincs rajta, viszont felkészülök előre, hogy ne járjon úgy, mint a többi testrészem.

Megjegyzés magamnak: a gyömbéresbe nem port tettem, hanem reszeltem frissen, így az összeset a hűtőben kell tárolni, 2-4 hétig elállnak, gyorsan el kell fogyasztani őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése