Translate

2016. július 3., vasárnap

1 éves csönd után


Nem tudom, hogy sikerült ennyire elhanyagolnom az írást, legfőképpen a blogot és ezt a nagyszerű közösséget. Talán elfelejtettem miért is kezdtem el ezt az egészet, de most, hogy ránéztem a bejegyzéseimre a legutóbbi eszembe juttatta, hogy a hobbym nélkül nem lennék önmagam.

Node mi történt múlt nyár óta. Megpróbálkoztam a munkám mellett a kreatív üzletemmel, de jól kiszúrtam magammal. Nem készletről dolgoztam hanem megrendelés alapján és ennek a hátránya az lett, hogy két hónapig hozzá se bírtam nyúlni a tűimhez. Azóta tapasztaltabb lettem és nem fogok plusz rendelést felvenni....sorry.

Készíttettem egy egész bal felkaros tetoválást, aminek a színezését nem fejeztük be ugyanis

...... dobpergés......


BABÁT VÁROK! <3

Tavaly májusban volt az esküvőnk és sokat próbálkoztunk, kellett az orvosi segítség, de decemberben összehoztuk! Augusztusban születik a kisfiúnk és már nagyon várjuk!

Most már gyerekszabadságon vagyok, így van időm újult erővel nekivágni az üzletnek, igaz ez most egy teljesen más kaliberű lesz, mivel barátnőmmel közösen sajátos stílusú kreálmányokat akarunk árulni. Ha már kimaxoltam az expert szintet, akkor nekiállok a freeform alkotásnak....hát lesznek magam felé nézve meglepetések, de ha már a saját korlátaim döntögetem, akkor ez már nevetve fog menni.

Röviden ennyi történt velem. Igyekszem visszatérni és inspirálódni és újra lendületbe jönni :)

2 megjegyzés: