Translate

2015. április 8., szerda

{Vigyázz!Kész!Posztolj!} - Kedvenc regény


Az eheti VKP témakörünk a kedvenc regény volt. Ezt én nagyon kiszúrásnak érzem, mert nekem mindig az aktuálisan olvasott könyv a kedvenc regényem, így úgy döntöttem, hogy a legrégebbi kedvencem választom, amit mindig leveszek a polcról és mindig beleolvasok.



Emily Bronte- Üvöltő szelek

Még általános iskolásként találtam meg a polcon és azóta is szüntelen rajongásom övezi körbe. Ilyen leírásokat az érzelmekről és az őrületről még sehol máshol nem olvastam. Imádom, ahogy a főhősök nyomorúságát is szinte tapinthatom. Foghatom a madártollakat a kezemben, mikor szállnak a szobában, sírhatok a be nem teljesült szerelemért és sikíthatok a vakvilágba elfeledett nevet kiálltva!

Egyszerűen egy gyönyörű megható és szomorú regény! Imádom!

"Catherine Earnshaw, ne találj békét mindaddig, míg élek! Azt mondottad, megöltelek: hát kísérts engem! Az áldozatok kísértik gyilkosukat, úgy hiszem! Tudom, hogy némely lelkek itt bolyonganak a földön. Légy mindig velem… mindegy, milyen alakban… tégy örültté! De ne hagyj egyedül, ebben a mélységben, ahol nem tudlak megtalálni! Ó, Istenem, ez nem lehet szóval elmondani. Nem élhetek az életem nélkül! Nem élhetek lelkemtől megfosztva!"

"Szerinte úgy lehet legkellemesebben eltölteni a forró júliusi napot, ha reggeltől estig a hanga között fekszünk a láp közepén, mintegy álomban hallgatjuk a méhek zümmögését a virágokon, a pacsirták énekét magasan fejünk felett, és nézzük a felhőtlen, kék eget, a tűző nap színtelen melegét. Így képzelte el ő a legtökéletesebb, égi boldogságot …"








1 megjegyzés:

  1. Nekem ez az a könyv, amit egyszerűen nem tudok végigolvasni...:S Nem tudom, talán a lassú történetvezetés vagy a nyelvezete miatt...lehet még egyszer adok neki egy esély, mert valamiért híres lett és valamiért sokan szeretik...:)

    VálaszTörlés