Translate

2015. március 15., vasárnap

Esküvői tervek, ahol tartunk

Nagyon gyorsan telnek a napok és két hónap múlva esküvőnk lesz. Talán egy kis segítség lehet valakinek, hogy jelen pillanatban hol tartunk, hátha ötletet merítenek mások belőle.

5 hónappal az esküvő előtt lefoglaltuk az időpontunk, a helyszínt és kiválasztottuk a menüt. Úgy gondolom ha ez megvan, akkor a többi bőven ráér. Mondjuk én utána egy héttel megvettem a ruhám, mert megláttam és megszerettem és tudtam ha most nem veszem meg, akkor utána nem is lesz ilyen.

Kis ízelítő hogy néz ki :)

Meg kell hagyni, tényleg azóta sem találok hasonlót ilyen árban! 

Ami az elmúlt egy hónapban intézésre kerültek a meghívók, a dekoráció és a vendéglista. Utóbbi a legszörnyűbb. Én nem hittem volna, hogy ekkora macera. 

Ha meghívod Pirinéniéket akkor Pityukáékat is kell és ha Bazsiék nem jöhetnek akkor a Jóskáék is megsértődnek.

Két családból kiválogatni, akik neked is és a szülőknek is megfelelő és még a barátaid is ott legyenek......szörnyű..... 

A szebbik része persze a dekoráció. Mivel anyuval mi csináljuk, így nagy a lelkesedés. Különböző mintájú papírokból készültek 3D-s csillagok. Ezek lesznek fellógatva mögöttünk.


Anyukám ötlete, hogy a 30 db lufi selyemszalagon legyen lelógatva a terem tetejéről.


Keresztanyu is kreatívkodik, ugyanilyet készít nekünk (évfordulós pinata) :


A héten szereztem be egy az egyben ugyanezt a mini gitárt, Krisznek pont ilyen kitűzője lesz :)


Mi nekünk is hasonló lesz az asztal elnevezés :)



A csokromat szerettem volna én csinálni ilyen horgolt virágokból, de sem édesanyámnak sem páromnak nem tetszik, ennek ellenére elkészítem és ha továbbra sem tetszik nekik, akkor majd vesznek nekem egyet XD I don't care XD


Ez a virág fog dominálni az esküvőn :



Ilyen körmöket szeretnék csak strasszkövekkel:


És persze a legegyszerűbb asztalteríték lesz :

(a szívecskés tábla nem kell)







Hát most itt tartunk jelenleg. A fodrászhoz már bejelentkeztem, hogy arra a napra csak engem csináljon meg :) Remélem inspirálódott valaki az ötleteimből :) Nektek milyen volt? Mi az amit ti csináltatok?



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és jó ötleteitek vannak, én is mindig megcsodálom az ilyen dekorációkat. Előre is sok boldogságot! Remélem a ruháról látunk majd teljes képet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! Termeszetesen lesz rola kep egeszben is! :)

      Törlés
  2. Na, jól haladtok! A vendéglistától én már most kivagyok, és el is döntöttem, hogy emiatt nem lesz esküvőm. Nekem ne mondja meg senki sem, hogy kit hívjak, vagy éppen ne hívjak az esküvőre, ami elvileg az enyém lesz, aztán gyakorlatilag bárki másnak csicskázom, hogy megfeleljek és jó pofizzak. Engem rohadtul nem érdekel másnak a nyomora, és muszájból nem fogok meghívni sem közeli, sem távoli rokont, ha pedig meg akar sértődni, sértődjön csak, legalább addig is csönd lesz és nem fog velem veszekedni. Akkor már inkább azt mondom, hogy kell a francnak így esküvő, de ebből nem engedek. Majd pont a barátaimat nem hívom meg, mer Pirike unokája akit a kutya nem ismer, el akarja hozni azt a pasit, akivel 2 hónapja van együtt és már 8x össze vissza csalták egymást, de nem baj, ragaszkodunk a sz*rhoz, hogyisne...:D Főleg, ha az én pénzemből megy majd a buli, azt hiszem nagy asztalborogatást rendeznék le. Az én kontómra nekem ne nagyon rendezkedjék senki, arra allergiás vagyok, a kelleténél jobban is, de szerintem joggal....
    A horgolt virág ötlete nekem igenis tetszik, ráadásul egyedi és maradandó! Anyudéknak meg mondd meg nyugodtan, hogy nagy előnye, hogy nem kell majd rá figyelni, hogy ne hervadjon el, meg hogy friss legyen és jól mutasson egész nap! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy az egyben ugyanezt jatszottuk el. Az viszont biztos, hogy meg egy eskuvom nem lesz, pont ezek miatt :))) majd aranylakodalomkor eleg ujra eljatszani :))))))

      Törlés
  3. A dobocsokor lehetne a horgolt viragokbol :) Vagy a sajatod lehetne a horgolt, a dobocsokor meg a normalbol es mar meg is van a kompromisszum :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi! Hasonlo mar atfutott az agyamon, bar majd ugyis az elet hozza, hogy mi lesz :)))

      Törlés
  4. Nagyon jó ötletek ezek. A gitár és az asztalelnevezések nagyon tetszettek. Barátnőm esküvőjén volt ilyen, akkor élveztük. Meg el tudom képzelni, hogy benne vagytok a kreatív dolgok elkészítésében. Tényleg jó ötletek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a baj, hogy annyi az ötlet viszont szelektálni kell, hogy ne legyen túlzsúfolt :)

      Törlés
  5. Nagyon jó ötleteitek vannak! :) Úgy imádtam ezt az időszakot (nekünk 2013-ban volt az esküvőnk) :) A vendéglista kérdése nálunk is katasztrófa volt, az a titka, hogy engedni is kell egy picit, de ha ragaszkodtok valakihez, akkor amellett ki kell állni! De tény, hogy a rokonsággal van a legnagyobb macera... A ruhádra én is nagyon kíváncsi vagyok, imádom a csipkét :) Ez ugye nem fehér?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az a rikító fehér, hanem inkább piszkos fehér :) Nagyon imádom, akár egy hercegnő ruha :) Az én hercegnő ruhám :)

      Törlés
  6. Csodálatos a ruhád *.* és a horgolt csokor valami fenomenális.

    VálaszTörlés
  7. Nekem szerencsére gyorsan ment a vendéglista, úgy vagyok vele, hogy ez a mi napunk, nem is érdekel, ha valaki megsértődik. Anyám miatt így is kb 15 emberrel több lesz, mint alapból akartam :/ Nekem is tetszenek ezek a rezgők (vagy mi a virág neve), nekem a virágok kiválasztása lesz a legnehezebb és a legmacerásabb. Én varrok szívecskéket, nálunk azok fognak lelógni :)

    VálaszTörlés