Translate

2015. február 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Be Fitt-mozogj többet!

A VKP szülinapját ünnepli, így ajándékba kaptuk, hogy szabadon választott témakörünk lehet. Ami engem az utóbbi időben nagyon foglalkoztat az a testmozgás, így arra gondoltam megérdemli a saját bejegyzést.



Amióta megvan az időpontunk az esküvőnkre elhatároztam, hogy a legjobb formámat szeretném hozni. A ruhám felső része sellő és combközéptől A vonalú, így a legapróbb zsírréteg is kibuggyan szó szerint a ruhában.



Már régebben is bele akartam építeni a hétköznapjaimba az aktív mozgást insanityvel több-kevesebb sikerrel, de most először egy hónapja sikerült megoldanom a dolgot. Hiába kellett a lappangási idő. Nagyon hiányzott a mozgás és munka mellett nagyon kellett már, mert nem éreztem energikusnak és jól magam. Fáradékonyságot pedig magnéziummal nem lehet ellensúlyozni. Nem normális a folytonos tabletta szedés.

Eleinte (tavaly) Rubint Rékára tornáztam. Az a nő egy predátor. Nagyon durván jók az edzései, de sajnos nem éreztem a látványos változást, pedig heti 2x csináltam egy-egy órás tornákat plusz alakreformok. Ennek ellenére neki köszönhetem, hogy kellően motivált vagyok az edzésekhez, mert annyira energikus és vidám személyiség, hogy a mozgás örömével nagyon lelkesít.

Alternatívákat kerestem, de végül csak a párom féle edzésnél kötöttem ki.

Insanity workout - beachbody.com.


Nem ajánlom azoknak, akik súlyt szeretnének veszíteni. Ez egy kardió edzés, erőnléti és karcsúsító és rettenetesen fájni fog közben mindened, mert a határaidat feszegeti ("utálni fogod, de egyben imádni").



Körülbelül egy fegyenc edzéshez tudnám hasonlítani. Mi az egy órást csináljuk.

Őszintén.

Ez eddig a leghatékonyabb, amit valaha csináltam és nagyon szépen lekarcsúsodtam tőle. Égeti a zsíromat! Mielőtt azt hinnétek, hogy az étrend számít, hát ennél az edzésnél nem. Shaun T- az edző mindig a torna végén elmondja, hogy bőségesen kell étkezni és táplálót. Valóságban zabálni fogsz, mint egy disznó, mert a szervezeted kívánja. Én azóta többet eszem, de az edzések hatására nem rakódik, hanem beépül az izomzatba. Igaz csalok, mert proteinport Izoway Zerot is iszogatok (epres), ami nagyon fincsi, kimondottan edzés után kell inni. Édességről és a ropogtatni valókról mondtam le egyedül és egyáltalán nem hiányzik.

Szóval ez az én alakformálóm már több, mint egy hónapja és nagyon imádok mozogni és mindig alig várom az edzéseket! Ha véletlen nem tudok tornázni és kihagyok egy két napot az sem baj, mert megint lelkesen vetem bele magam azon a napon, amikor tudok edzeni. Valahogy a többi edzésnél nem éreztem ezt. Ebből is látszik megtaláltam azt, ami nekem való :)


4 megjegyzés:

  1. Jó poszt (: Én is Rékára tornáztam sokáig,de nem karcsúsodtam,hanem izmosodtam,és az a jelenkllegi állapotomhoz még nem kéne. De nagyon motiváló tud lenni tény és való (:
    A zabálásról annyit,hogy azért ha karcsú alakot akarsz akkor vigyázni kell: mert ha sokat eszel és beépül az izomba,akkor izmosl eszel,ergo a tömeg nő- és az alakod is. Persze ha ez a cél akkor sok sikert (:
    Én most megint Bíró Icázok és futok esténként- a futásra mondják ,hogy le pucol :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a zabálás igazából csak költőien fogalmazva, nem adom meg magamnak azt az élvezetet, hogy teli egyem magam. A testalkatom igazából élőben rettenetesen vékony, amit régen anorexiásnak is mondtak, de nekem fő célom, hogy a nagyon vékonyból egy elfogadható középtermetet teremtsek, így a méret növelés is benne van a játékban, míg mások fogynának én arányosan hízni akarok :)

      Törlés
    2. Így már minden világos! Nem tudtam,hogy vékony a tested,szóval mindent értek és így viszont jó irányba haladsz (: Szurkolok,hogy sikerüljön megvalósítani amit szeretnél (:
      egyébként tele enni nem is érdemes magunkat- mert mikor ettél és még nem érzed a teltséget,hamar megváltozik ez. Csak sokan nem képesek megvárni =/

      Törlés
  2. Hát Barbi drága, ez egy nagyon motiváló bejegyzés lett, és minden szavaddal egyetértek! Az egészséges életmódhoz elengedhetetlen a mozgás, csak úgy, mint a helyes táplálkozás. A kettő kéz a kézben jár. Nekem még a mozgás részével vannak problémáim, de igyekszem őket leküzdeni :)

    VálaszTörlés