Translate

2015. február 11., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 3 kívánság

Sziasztok!

A heti VKP poszt témája a 3 kívánság volt. Ez egy nagyon mély téma, komoly átgondolást igényelt.





1. Ne legyen háború és rosszindulat, csak kedvesség, jóság és béke, meg szeretet.

(ez nagyon hippis volt)

Nah jó legyünk Miss Universek : ....és világbéke....(tapsvihar, a tömeg őrjöng)

"A virágokat az öltözőmbe kérem!"



Azért ez az első, mert nagyon szeretném úgy leélni az életem, hogy nem élek meg egy háborút sem. Mindig legyen mit ennem, hol aludnom és a családom is velem legyen.

Lehet a túl sok National Geographic háborús dokumentum filmjei a felelősek ezért az érzésért. Vagy talán a ragaszkodásom a jóléthez, kitudja.

2. Ne legyen betegség!

Tudom, hogy nagyon sok ember szenved súlyos betegségekben és szeretném, ha ez nem létezne, hogy ne fájjon többé az embereknek és ne kelljen nap mint nap az életükért küzdeni, hanem élhessenek igazán.



3. A túlvilág igaz legyen és találkozhassak a szeretteimmel, ha az időm már lejárt.

Ez a leghőbb vágyam, hogy ne múljon el úgy az életem, hogy akit szerettem ne lássam többé. Mert mi más is tarthatna minket életben utolsó napjainkban, ha nem a remény, hogy újra együtt leszünk.



3 megjegyzés:

  1. Az utolsó,az a túlvilágos tetszik (: Ezt én is remélem hogy így van (:

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó tényleg jó, nekem nem jutott volna eszembe :)

    VálaszTörlés
  3. Ezeket a kívánságokat le sem tagadhatnád, annyira TE :) Ja, és a Beépített Szépségről mai napig te jutsz eszembe :)

    VálaszTörlés