Translate

2015. január 28., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc sorozat / Tv műsor


Sziasztok!

Én is belevetettem magam ebbe az aranyos játékba, igaz már jó ideje figyeltem a többieknél, de valahogy csak most érett meg az indíttatás, hogy részt vegyek. Összegyűjtöttem a témával kapcsolatban, amiket régen néztem és most nézek. Le kellett szűrnöm a legjobbakat, mert sajnos így is vagy 20 félét nézek, de ezen listában szereplők a legkedvesebbek nekem és őket tudom csak élvezettel nézni. Akkor lássuk is:

1.


Szellemekkel suttogó

Nem nagyon néztem tévében, mindig is a netten böngészem az izgalmas sorozatok, így véletlen akadtam erre is rá. Nagyon tetszett Jennifer ruha stílusa (ez volt az egyik fő ok, amiért néztem), majd az utolsó három évad, annyira izgalmasra és jóra sikeredett, hogy a premier után másnap már a kalóz verziókat vadásztam, hogy láthassam. A szerelmi szál annyira romantikus, hogy nem tudtam végignézni 100-as zsepi nélkül :)





2.


Firefly

Szívemnek legkedvesebb sci-fi sorozata, még anno exem mutatta meg nekem, azóta bele vagyok bolondulva a sorozatba. Tökéletes story és világ felépítés. Még az RPG-vel is játszottam! Kultikus sorozat, nagyon sajnálom, hogy csak egy évadot élt meg! NAGYON IZGALMAS!




3.


Egyszer volt, hol nem volt

Az összes részt láttam és meg vagyok veszve érte. Ez az új őrületem. Visszarepít a gyerekkoromba, amikor csak a mese világa létezett számomra. Újra gyereknek érzem magam ennél a sorozatnál és együtt izgulok és szurkolok a szereplőknek! És itt minden egy mesekönyvvel kezdődik :) (A Pán Péteres évad idáig a kedvencem :) )







4.


Odaát

Szerelmetes vőlegénykém szoktatott rá. Először utáltam, de tényleg! Valahogy nem tetszett, de az ötödik évad fele kezdtem rászokni és megérteni a humorát, majd rajongani érte. Csak össze kellett szoknunk :)





5.


South Park

Van aki utálja, van, aki szereti. Én nagyon szeretek félálomba South Parkot nézni, mert jól esik a hülye humorukra rötyögve elaludni. Csőre Gábor szinkronja egyszerűen zseniális! Csak ő tud úgy leszinkronizálni egy karaktert, hogy sírva röhög a néző! 




6.



Trónok harca


Olvastam az első kötetet, de nekem valahogy ez az író...................én...............................nah jó, őszinte leszek........a könyv túlértékelt és lassú és vontatott, csomó helyen unalmas.........nincs meg neki a lendülete........mintha nem lenne rendesen kidolgozva és csak leült volna és írt volna......Tudom mások nem így gondolják, ez csak az én szerény véleményem, bocsánat is érte. Viszont az alapötlet nagyon jó és a sorozat kihozza belőle a legtöbbet!




7.



Simpson család

Van kérdés? Nincs kérdés! Klasszikus!




8.


Modern család

Csak mostanában nézzük és nagyon jókat nevetünk rajtuk, mert életből merített események és viccek vannak benne! Jóóóóóóóóóóóóóóóó 

Glória a kedvencem :D






9.

A főzős sorozatok közül a River Cottage a kedvencem! Irigylem is a főszereplőt rendesen, a kezdetek óta nézem! Hugh olyan szeretettel gondoskodik az állatairól és a növényeiről, hogy kedvem lenne nekem is egy kis házat vennem valahol egy eldugott kis faluban és csendes vidéki életet élni.



10.

A tudományos sorozatok közül a Cosmos a kedvencem! Nem mellesleg mély tisztelője vagyok Seth Macfarlane-nek. Ő készítette a rajzfilm részeket a sorozatnak, így akadtam rá. Nagyon szórakoztatóan és meseszerűen tárja elénk a történeteket. 




És most csinálok egy stoppot, mert ha sorra venném még, hogy mennyit nézek sose lenne vége a posztnak :)

7 megjegyzés:

  1. Imádom a Trónok harcát és a South Parkot :) Tök fura, de az Odaátból még egy részt sem láttam. Pedig vonzódom az ilyen sorozatokhoz o.O

    VálaszTörlés
  2. Akkor döntöttem el, hogy kommentelek, mikor megláttam Lucifert, ahogy megáldja a posztod :D
    A szellemekkel suttogó engem mindig kiskoromra emlékeztet. Ez volt az a kategória, ami nem túl félelmetes egy 9-12 éves kislánynak, de mégis vannak benne szellemek és szerelem és bonyodalom, nem szappanoperás szinten.
    A Once upon a time első évadát egy iskolai hét alatt ledaráltam, de a második évad első két része kicsit kiábrándított (nem bírom Aurorát), ezért szüneteltettem... a napokban kezdtem újra és ismét nem bírok vele leállni :)
    Az SPN az SPN. Tény, hogy a 4-6. évadok a legjobbak. Én az elején Dean babaarca miatt néztem, aztán ahogy együtt nőttünk fel, inkább a sztori érdekelt, mint a kockák :P Remélem a 10 évad további részeiben ismét megerősödik a sorozat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A szellemekkel suttogóval én is így voltam, de a Once nekem annyira szívbemarkolóan szeretnivaló lett, hogy párom állandóan cukkol ha nézem, mert ilyenkor egy ötéves szintjén vagyok és tátott szájjal izgulok :)

      Törlés
  3. Ilyenkor jövök rá,hogy sok minden kihagytam :D A Szellemekkel suttogót én is imádtam,habár nem néztem végig, ahogyan az Odaátot se-pedig az is jó kis sorozatnak ígérkezett.

    VálaszTörlés
  4. Az Odaát nagy szerelem. Ki is van plakátolva a hálószoba :P Az egyik előző munkahelyemen könyveket is nyomtattunk, és megkérdeztem a főnökömet, hogy esetleg lehetne-e posztereket nyomtani. Hát lehetett :D Bár vőlegényem kicsit zokon vette, hogy pasikkal dekorálom a hálószoba falát, dehát ő mutatta meg a sorozatot :) Mellesleg az elején én is utáltam. Aztán megkedveltem Samet. Utána Deant is. Aztán megutáltam Samet, de most már szent a béke, szeretem mindegyikőjüket :D

    VálaszTörlés
  5. A Szellemekkel suttogót sokáig szerettem, de aztán meguntam, hogy folyton szárazra bőgöm rajta a szemem :P Az Odaát nagy kedvenc volt, csak a vége felé kicsit sok lett. A Once upon a time-ot elkezdtem, de az első évadot sem tudtam végignézni, nekem valahogy túl cuki, mostanában a durvább dolgokat preferálom :P

    VálaszTörlés