Translate

2014. május 28., szerda

Ennyi volt! Végeztünk haj!

Úgy voltam vele, hogy majd elég lesz jövő évben levágatni a hajam, de annyira elegem lett a hajamból, hogy ma elmentem hirtelen felindulásból fodrászhoz. Természetesen NEM a Biohairhez, bármennyire is csábító volt, de úgy voltam vele, ne egy frissen végzett fodrász kísérletezzen rajtam, hanem gyakorlott kéz alatt legyek. Csak, hogy lássátok miből lett a cserebogár:





Frissen mosva nyolc kiló balzsammal és fixálóval is egy szénakazal volt.

És íme, végre nőiesnek érzem magam!!!


23 megjegyzés:

  1. Hűűű, nagyon jól áll a rövid haj, vagyis a rövidebb :)

    VálaszTörlés
  2. Hű és wow és azta! Én szerettem a régi vadócos hajadat is, de ez valami brutál jó lett! Olyan felnőttes karaktert ad neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Civilben igen kell a "felnőttes" kinézet, szerintem komolyabban is vesznek majd, de ne hidd, hogy ettől felnőtt is lettem XDXDXDXD Dinkaságom határtalan XD

      Törlés
    2. Szuper, most megnyugtattál XD

      Törlés
  3. nagyon jól áll az új frizura! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon jól áll ez a frizura jó döntés volt!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett! Az én hajam is kezd kezelhetetlen lenni...úgyhogy nekem is irány a fodrász! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen,most már én is belátom nem elég egy évben egyszer menni :)

      Törlés
  6. Úúú nagyon csini vagy vele *-*

    VálaszTörlés
  7. Egyik szemem sír, a másik nevet. Nagyon jól áll ez a fazon, de nekem a hosszú hajad is nagyon tetszett. Nem is tudnék dönteni. De ha tönkre megy, vágni kell, nincs mese...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon szerettem hosszan, de sajnos eljön az idő, amikor már kezelhetetlen :(

      Törlés
  8. Gyönyörű lett a hajad! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól áll, valóban nőies :)

    VálaszTörlés
  10. Sokkal jobban áll ez a rövid haj,és ápoltabbnak is tűnik :) Neked tökre el tudnék képzelni egy brasil cacau kezelést,szerintem jól állna egy egyenes fazon is :P Nekem is hasonló a hajam,mint a tiéd,megcsináltattam a white hairben ezt a hajkiegyenesítést,és imádom,még könnyebben kezelhető a hajam,mint eddig :)

    VálaszTörlés