Translate

2014. április 30., szerda

L: A: K : K nu:1

Nah igen, még mindig nem tudok betelni a blogtalálkozón szerzett lakkjaimmal, a beauty világa lassan a hatalmába kerít. Úgy döntöttem mindegyik lakkot ki fogom próbálni és felteszem blogra!

Kezdjük a legelső variációval! Mivel sok feketével tértem haza, így muszáj volt nekik esnem. Az Essence lakkjait és a  NYC mattosítót választottam. A Vampire's love volt az alap és a tetejére került a color&go. A homok hatás miatt kellett a NYC és nagyon bevált. Eddig képeken nézegettem, de végre megalkottam a sajátom!!! Imádom, olyan mintha tömény betonfelület lenne a körmömön. XD



Árnyékban sötét, fényben ezüstös a színe!


Őt csak azért tettem be, mert ez volt az első virág, amit a szerelmemtől kaptam és a múlt hét óta (évenként egyszer) virágzik! A kedvenc virágom a házban!

2 megjegyzés:

  1. Bakker, pont úgy néz ki mint a China Glaze fekete texture lakkom, wow! Na igen, egyszer beszippant aztán kikerülni nem lehet: D

    VálaszTörlés
  2. Azt az Essence homoklakkot én is nagyon szeretem. :) A virág pedig gyönyörű. :)

    VálaszTörlés