Translate

2014. április 30., szerda

Hogyan legyünk rockerek és csinosak egyszerre?

Számomra ez az egyik legnehezebb dolog a világon, mivel én kisgyerek korom óta a farmer póló tornacipő kombót részesítem nagy előnyben és már immár 5 év óta azzal kísérletezem, hogyan lehetne ezt a stílusom szép ruhákkal és csinos nőies holmikkal párosítani. Most összeszedtem néhány képet, hátha valakit megihlet :)







Ez pedig én vagyok egy átlag outfitben a melóhelyre menet! A karkötőim nem látszanak XD Pedig azokon a lényeg!
Megjegyzés magamnak: kell egy bőrdzseki!

7 megjegyzés:

  1. Azon a képen, amin te vagy, imádom a hajad. *-*

    VálaszTörlés
  2. Juj, legközelebb ne vasald ki a hajad *-* Nagyon csinos vagy: )

    VálaszTörlés
  3. Pont ezen rágódom mostanában... :) Valahogy gimis korom óta az átmeneti cipőm fekete tornacsuka és legtöbbször farmert veszek fel hozzá. És amellett, hogy tök jól érzem magam bennük, azért szeretnék nőies is lenni.
    A hajunk pedig elég hasonló, régebben utáltam, hogy göndör, de egy ideje nem és feladtam a pöndörödés elleni küzdelmet. :D
    Szerintem is nagyon csinos vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, de néha rám jön : ha harc, hát legyen harc kedv XD A stílus pedig mindig formálódik és minél öregebbek leszünk rájövünk, hogy a "felnőtt" korban sajnos sokat számít, hogy ki mint öltözik fel :)

      Törlés
  4. Én is nagyon szerem a rockos stílust, de nincs mindig kedvem hozzá. :) Néha jó színes cuccokat is felvenni, meg csajos rucikat. :)

    VálaszTörlés