Translate

2013. november 28., csütörtök

Ajándék készítés, forró csoki és lazítás

Már nagyon várom az első Adventet. Nagyon sok ajándékot készítek saját kezűleg és a koszorúm se koszorú lesz. Pinteresten láttam egy nagyon tuti ötletet és kicsit egyedi megoldást találtak a négy gyertyának. Hamarosan DIY-ban is közzéteszem, hogyan készítettem el! Tegnap úgy bezsongtam, hogy a héten Advent, hogy még a pincébe is lementem áttúrni a karácsonyi holmikat. A filc asztaldíszem már ki is tettem. Nem bírok magammal!

(っ◕‿◕)っ ♥









10 megjegyzés:

  1. Áá én el is felejtettem, hogy a héten már december. Most nagyon megörültem, hogy eszembe juttattad! :D

    VálaszTörlés
  2. Én is be vagyok zsongva.:) A szokásos koszorú helyett én is szívesen készítek mást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen valahogy az ember vágyik a változatosságra egy idő után :)

      Törlés
  3. Jó a megszokottól eltérőt készíteni. Én még mindig nem vagyok hangulatban, de ami késik, az eljön egyszer. :)
    Jó képek amúgy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem biztos, ha elkezdődik a karácsonyi hajrá meg fog jönni a kedved :)

      Törlés
  4. Sajnos még egyelőre engem is elkerül az ünnepi hangulat, ami tőlem szokatlan, de talán csak a folyamatos hajtás miatt, és hétvégén végre lesz egy kis időm ráhangolódni, mivel nekiállok adventi naptárat készíteni, meg előkeresem a koszorúnkat, stb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a legjobb része a készülődésnek, ha átnézzük a díszeket, én nekem is akkor jött meg a hangulat igazán :)

      Törlés
  5. Szuper, én elsőként a konyhát szoktam mindig feldiszíteni - amióta Nigella Lawsonnál ezt láttam, beleszerelmesedtem ebbe a megoldásba, hisz' amúgy is a szívem csücske a konyha és ez az ünnepi felöltöztetés méginkább kiemeli hogy mennyire szeretek ott kotyvasztani - ez meg is látszik rajtam :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ne is mond Nigellát én is szeretem, az a nő olyan jókat főz :) A konyha egy nő szíve lelke, így megérdemli a díszítést :)

      Törlés